Klacht: Alles in een pakket werkt niet

op 04 september 2016 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Sinds 8-7-2016 deze dienst afgenomen bij Telfort. Vanf het begin problemen.
Bijna iedere week moeten wij het modem resetten omdat deze dan in storing is en er geen internet, tv en bellen meer mogelijk is.
Zou uitgezocht worden bij KPN.

Zonder mede te dellen krijgen we een nieuw modem opgestuurd.
Afgelopen donderdag ontvangen en dezelfde avond geinstalleerd. Werkte niet direct optimaal en de volgende ochtend heeft alles nog even gewerkt en rond 10 uur lag alles eruit!
Wederom gebeld…..
De lampjes die wel en niet branden van de modem zou niet kloppen. Moest het wederom resetten, maar het bleef aan. Volgens de medewerker in zijn 27 jarige loopbaan nog nooit meegemaakt.
De klacht zou naar een specifieke afdeling gaan voor de juiste oplossing die dezelfde dag (afgelopen vrijdag) nog zou moeten plaats vinden. Alle gemaakte kosten en ook voor het ongemak zouden volgend de medewerker worden vergoedt. Ik zou in de loop van de dag worden teruggebeld.
Niet dus…
Weer gebeld einde van de middag. Weer een andere medewerker die er nog minder verstand van heeft en mij opnieuw wil gaan vertellen hoe het wel of niet zit.
Vertelt ze dat er een nieuwe modem (nr 3 wordt opgestuurd). Heb gezegd dat er voor die dag een oplossing zou komen en ik teruggebeld zou worden en dat ik geen andere modem wenste! Medewerkster wilde niet luisteren en verbrak de verbinding!
In tussentijd de oude modem aangesloten en die werkte tenminste op dat moment!
Wederom afgelopen vrijdag eind van de middag gebeld en wederom een andere medewerker.
Die wist mij te vertellen dat het aan de rode kabel zou liggen en andere mogelijkheden bestonden er niet, want dat was de oorzaak! Weer een ander verhaal. Ik zou zelf een andere kabel moeten aanschaffen. Telfort heeft dit zelf bij montage geleverd en ik zou zelf voor kosten moeten opdraaien???? Het moet niet gekker worden.
Ik heb hem geadviseerd om intern bij telfort een goede cusrsus voor alle medewerkers te geven, daar iedereen maar wat roept en er zelf niets van snappen.
Over de gemaakte kosten en voor het ongemak die wij hierdoor hadden, wist hij niets van. Heb hem aangegeven dat we de oude modem maar hadden aangesloten en wij de derde die verstuurd zou gaan worden,die niet in ontvangst zouden nemen.
Zaterdag einde van de middag wordt er aangebeld en blijkt de psotbode er met een modem van Telfort te staan.
Niet aangenomen en gezegd deze mee terug te nemen.

Tot op heden geen oplossing van Telfort aangeboden.

Als het probleem wordt opgelost en er minstens een bedrag van € 25,- euro in mindering wordt gebracht op de eerstvolgende factuur.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bernel1969