Klacht: Alles in één pakket DRAMA als gevolg van verhuizing

op 30 mei 2016 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Ik heb netjes op tijd de verhuizing doorgegeven. Alles zou in orde komen werd mij beloofd. Hier ging ik dan ook maar vanuit. Achteraf, behoorlijk naïeve. Wat een drama. Het woord amateurisme komt bij mij op.

Afgelopen vrijdag zou het signaal doorgegeven zijn naar het nieuwe adres. Vrijdag kom ik thuis, sluit alles aan, geen signaal. Bellen. Er zou iets niet goed gegaan met het open (of afsluiten) van de administratie. ZOK (?), de afdeling die er over zou gaan scheen niet in het weekend te werken, of iig niet te bereiken zijn door de klantenafdeling. Ik moest maar om de om de 2 uur het modem resetten in de hoop dat ik toch een signaal zou krijgen. Dit braaf gedaan. Geen signaal.

Maandag teruggebeld. Weer lang aan de telefoon gezeten. Weer alles uitgelegd. Nu bleek dat er een monteur langs zou moeten komen. Met mazzel kon dit al dezelfde dag. Blij dus. Telefoontje van de monteur, hij stond voor de deur. Open de deur maar geen monteur. Stond hij op het oude adres. En, er was niets bekend (oid) bij hem op het nieuwe adres. Dit was een fout van de afdeling die over de verhuizing gaat volgens hem. Hij kon iig niets meer doen voor mij.

Ik moest maar weer terugbellen naar KPN zelf. Dit maar weer gedaan maar ook nu weer te horen gekregen dat er weinig aan gedaan kon worden.Ik moest dinsdag maar weer terugbellen want dan zou het opgepakt worden. Dan zou er een monteur worden ingeplant. Met de waanzinnige mededeling dat dit zo’n 2 weken zou gaan duren (maar de medewerker vond dit zelf ook wat lang). De hoop was dat er misschien wel eentje eerder zou kunnen langskomen, maar dit was afwachten.

Nu, nadat je zelf het idee hebt dat alles goed geregeld zou zijn, al een paar dagen geen internet, noch tv. Ik werk zo nu en dan thuis en dan is dit gewoon drama. En alhoewel alle medewerkers “begrip” e.d. hadden konden ze er allemaal (die ik gesproken heb) niets aan doen. Ik moest maar afwachten.

Wat helemaal irritant was dat het er op leek dat niemand iets daadwerkelijk noteerde. Constant moest ik weer het verhaal uitleggen. Tot ik op een gegeven moment zelfs begreep dat er voor wat betreft het nieuwe adres niets bekend zou zijn. Maar na alle gesprekken weet ik niet helemaal meer wat er allemaal gezegd is en beloofd.

Bij een verhuizing zelf komt sowieso al heel wat kijken, maar nu blijkt dat KPN – naast alle andere dingen die ook nog moeten gebeuren (e.g. werk) – wel heel erg veel aandacht en energie vraagt.

Drama, waanzin, zeer irritant. Geen idee nu hoe-en-wat (me te wachten staat)

Wat een zooitje

Heel simpel:

Wanneer alles werkt zoals het zou moeten doen. Dus snel internet en kwalitatief goede beeldkwaliteit.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Internet

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Internet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door martijn777