Klacht: Alles ging verkeerd

op 18 augustus 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Vanaf begin problemen met de aanvragen. Zeker telefonie. Daardoor veel kosten gemaakt vanwege het feit dat ik geen goed contract had. Zo vaak gebeld en half uur tot uur gewacht, extra kosten. Klacht ingediend, vergoedingen formulier ingediend. Steeds geen reactie dus weer moeten bellen. Ze zouden terugbellen. Dit gebeurde niet dus weer moeten bellen en weer meer kosten. Tele2 heeft slechts digitale dossiers met gespreksnotities. Ik heb hen zo vaak kans gegeven eea op te lossen, zelfs de medewerkers geven aan dat mijn geval extreem is. Ik heb noodgedwongen moeten opzeggen. Toen kreeg ik wel respons. Zij vertelden dat ik het beter niet via een andere provider had moeten doen, dus ook zelf opgezegd. Er bleken kosten verbonden aan mijn opzegging en vanwege mijn extreme klachtenlijst en belletjes zou er getracht worden dit te laten vervallen. Ik heb nog nagebeld maar heb nooit meer iets vernomen totdat er een incasso van bijna € 500 klaar stond. Deze heb ik tegen gehouden en nu een factuur en dreiging met stopzetten aansluiting (? Foute inhoud duidelijk totaal geen verdieping in mijn casus) en dreiging verhoging kosten. Ik jan dit bedrag niet betalen en zal nogmaals bellen maar de frustratie en zorgen gaan ten koste van mijn gezondheid. Dit loopt al te lang

Ik zou tevreden zijn als ik alles achter mij zou kunnen laten. Meerdere malen aangegeven dat ik wel moest opzeggen op deze manier en er is toen nooit iets aangegeven. Ik wil graag en creditfactuur van deze laatste factuur en excuses van Tele 2. Ik heb altijd netjes mijn facturen en alle overige kosten betaald. Na alles is dit het minste wat Tele 2 kan doen

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AC de Groot