Klacht: Alles ging fout en niks werkte!

op 13 januari 2017 over Online Pakket Dienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

Het enige wat positief was de houding van de bezorger voor de rest ging alles fout.

De jongen was (volgens zijn zeggen) pas 2 dagen in dienst dus kon dan misschien ook niet alles weten.
Het begon ermee dat zijn tablet het niet deed waardoor alles met de hand moest.
O.k. dat kan gebeuren dus we gaan controleren. Hierna moest hij een foto maken van mijn rijbewijs en de camera die ze hem hadden meegegeven bieden ze nog betere kwaliteit aan bij het Kruidvat! Het ding kon gewoon geen scherpe foto’s nemen.
Ik had hem geholpen want ik kreeg onderhand medelijden met hem om de foto te maken en kwam erachter dat als de flits uitstond je nog een beetje foto kon maken.

Wel toen moest ik pinnen (€0.01). Jawel dat werkte dus ook niet. Zijn terminal bleef maar aangeven dat er een storing was en op een andere manier betaalt moest worden.
Hij baalde heel erg en belde zijn bedrijf en daarna naar de ING om de storing op te lossen. ING liet hem een paar handelingen doen en nope het deed het nog steeds niet … pas gerelateerd werd toen gezegd.
Zijn baas zei meenemen en het gaat niet door!

Dus ik had niks! Ik ING bellen voor mijn pasje niks aan de hand zeiden ze en voor de zekerheid getest met pinnen in een ING en een Rabobank automaat en werkte gewoon.

Tele2 zei toen dat ze de telefoon op afgeleverd hadden staan! Nu was ik ongeveer vuurrood!
OPD gebeld en ze moeten me nog terug bellen! Ik wil mijn telefoon anders moet ik weer 3 tot 4 weken wachten!~

Mijn conclusie; @*&%$ Bedrijf!

Als ik mijn telefoon heb z.s.m.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

Bericht van Online Pakket Dienst

7 maanden geleden - Beste Roland, Heb je voor mij een ordernummer zodat ik kan uitzoeken wat hier precies mis is gegaan? Ik kan dan ook zien wie de koerier was zodat we met hem kunnen kijken waar de knelpunten liggen bij het afleveren. Met vriendelijke groet, OPD

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Pakket Dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Pakket Dienst

Heeft op 20 maart 2017 om 11:32 geantwoord

Beste melder van de klacht,

Aangezien het geruime tijd geleden is dat deze klacht is geplaatst willen we deze graag afsluiten. Om misverstanden te voorkomen zullen we deze klacht dan ook in behandeling nemen en meteen als opgelost markeren. Mocht dit niet het geval zijn voor deze klacht dan horen we dit uiteraard graag.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Online Pakket Dienst

Alle klachten die gemeld zijn door Roland-1969