Klacht: Alles gaat fout + nog geen TV maar wel betalen

op 27 december 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Het is sinds dag 1 ellende. Eerste weken geen internet omdat de servicedesk niet wou geloven dat de coaxkabel in de wijkcentrale niet aangesloten zat. Het internet moest het doen want ze zagen het modem in de computer, ‘gewoon een dagje wachten, dan doet hij het’ werd er vaak gezegd. Na 2 weken constateerde de monteur dat de kabel niet aangesloten was in de wijkcentrale (voor dit bezoek moest ik vrij nemen, terwijl het probleem buiten mijn huis lag en ik dit allang had doorgegeven aan de service desk). Het heeft nooit kunnen werken volgens de monteur. Die vertelde ook dat de service desk er dan zelf niet zoveel van begrijpt.. Nou begint lekker.

Daarna geen tv gehad. Weer bellen, ‘Nou ik zie u kaart wel hoor, gewoon 72 uur wachten’…….

Daarna is de rekening ineens 100 euro duurder. Ik weer bellen, ik kreeg iemand aan de lijn waarbij ik meteen het gevoel van miscommunicatie had. Ik meld gewoon dat mijn rekening verkeerd is, ze zou het oplossen maar had eerst het PostNL track & trace nummer nodig, wat heeft dat met elkaar te maken??? Daarna werd er geroepen dat er fraude was, ik vraag ‘heb ik fraude gepleegd?’, mevrouw: ‘nee, er is fraude fraude’. Ik schrok al, maar gelukkig lag het niet aan mij, maar lag de fout bij Ziggo.. Ik wou gewoon geholpen worden.. Na lang telefoneren, en teveel nutteloze info en kreten te hebben gekregen kwam uiteindelijk de zin waar ik als klant gewoon op wachtte ‘Ik ga het voor u corrigeren’. Nou eindelijk, dank u!

2 dagen later. Ineens geen TV meer. Wanneer ik kijk op ‘Mijn Ziggo’ zie ik dat mijn abonnement is gewijzigd. Ik weeer bellen. Blijkt dat de vorige keer bij het corrigeren mijn abonnement per ongeluk is verwijdert, dankjewel! Nou ze zullen het weer corrigeren! ‘En het spijt ons dat u altijd moet bellen, ik ga het nu allemaal in orde maken zodat u niet weer hoeft te bellen’. Omdat mijn smartcard ook uit het systeem verwijdert was zou deze opnieuw geactiveerd moeten worden, dit zou 72 uur duren, daarna zou de tv het weer moeten doen. Nou 3 keer raden, een week later nog geen TV… Weer gebeld (na de belofte van de vorige keer), na 4 uur zou het moeten werken.

Tot op de dag van vandaag nog steeds geen TV.

Ook is er bij de laatste automatisch incasso weer 9.66 teveel afgeschreven.. Zal er weer achteraan moeten bellen, pff…

Waarom gaat alles fout bij dit bedrijf.. Hoe kan een bedrijf met zon slechte service vrij opereren in Nederland. Je betaald hartstikke veel geld, en je krijgt niets. Enkel stress omdat je zelf overal achteraan moet bellen. Dit is gewoon oplichting.

Wanneer mijn TV het weer doet. En ik niet steeds meer moet betalen dan dat in mijn contract staat.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door yolanda92