Klacht: Alles gaat fout!!

op 09 juli 2012 over UPC in de categorie Alles-in-1

Al 4 jaar klant bij UPC voor digitale televisie en nooit problemen gehad! Na diverse telefoontjes, reclame en e-mailtjes vanuit UPC ingegaan op het alles in een pakket van UPC want dat zou zoveel voordelen opleveren. Ons huidige abonnement opgezegt bij Alice voor internet per 1 juli en de ingangsdatum van UPC per 1 juni wel is waar met een overloop maar door de huidige actie van 6 maanden alles voor 17,50 zou dat voordeliger zijn. Don 31 mei de spullen geleverd incl. Een mediabox van tv waar wij er al twee van hebben aangezien we al klant waren voor tv meteen gebeld met de klantenservice dat het niet goed ging! Wij zouden alleen een aanvulling krijgen internet en telefoon. Na lang aan de telefoon gesproken te hebben zou het opgelost worden we kunnen de nieuwe mediabox gewoon terugsturen. De volgende dag hebben we de doos al binnen o
Terug te sturen so far so good. Vrijdag 1 juni internet geïnstalleerd, zaterdag 2 juni geen tv! Weer gebeld er zou wat mis zijn met de mediabox die is gedeactiveerd serienummers moeten opnieuw worden ingesteld zou 24 uur max duren excuses. Na 24 uur nog geen tv weer bellen excuses verkeerde informatie gekregen Jan max 48 uur duren excuses! 48 uur later nog steeds geen tv we zouden weer verkeerd te zijn geïnformeerd het kan max 3 dagen duren dinsdag 5 juni moet het opgelost zijn. 5 juni eind van de dag nog steeds geen tv weer gebeld excuses we zijn weer verkeerd geïnformeerd het duurt 3 werkdagen!!! Mijn geduld begint behoorlijk op te raken. Woensdag 6 juni eind van de dag tv werkt weer alleen op beiden kasten geen royaal pakket zoals we hadden maar standaard. Weer bellen dit wordt opgelost uiteindelijk binnen 24 uur is het on orde jaja dat heb ik eerder gehoord! Na 24 uur niet in orde weer bellen ik zal teruggebeld worden het wordt uitgezocht vervolgens niks meer gehoord na 1,5 week opgelost me tv werkt weer zoals afgesproken en dan weer bellen Om in aanmerking te komen voor compensatie. Vervolgens beginnen de mailtjes bedankt voor uw aanmelding van…. Ik weer bellen van de mailtjes moet ik me niks aantrekken alles is nu geregeld. Op 5 juli post bedankt voor uw aanmelding van het alles in een pakket binnenkort zal u de spullen ontvangen! Weer bellen het gaat niet goed jongens ik heb alles al en na 1 maand ellende met UPC werkt alles weer na behoren. Ik wordt in de wacht gezet en alles wordt nagekeken excuses de brief had ik niet mogen ontvangen alles staat goed er is iets mis gegaan en er wordt niks verzonden! Een uur later gaat de bel TPG post UPC mediabox ik heb geweigerd en de spullen terug gestuurd! 6 juli kom ik tot de ontdekking dat weer me pakket zenders niet klopt royaal is er wederom weer afgehaald. Weer bellen me geduld is nu echt op medegedeeld dat dit de laatste keer is dat ik bel als het niet meteen geregeld wordt mogen ze alles komen ophalen.binnen 24 uur is het opgelost ze begrijpen niet wat er weer is mis gegaan. Maandag 9 juli nog steeds niet opgelost!!!!! Nu wedero
Emailtjes bedankt voor de aanmelding van het alles in een pakket!! Het wordt zo spoedig mogelijk door TPG post geleverd. STOP !!!!!!!! Ik heb niks meer aangevraagd, ik heb alle spullen die ik moet hebben het moet alleen nog weken zoals het deed. Royaal pakket tv met filmnet, Eredivisie live, internet en telefoon. Voor 45 euro gebeld in maand juni de telefoon rekening van juli moet ik nog krijgen en nog steeds gaat het niet goed mijn voordeel is ondertussen al opgebeld aan jullie klantenservice! Ik verwacht dat het nu eens opgelost wordt zo der dat ik steeds moet bellen, en kom anders het hele zooitje maar ophalen dat stap ik naar een ander die wel leveren wat je afspreekt. Tevens verwacht ik een vergoeding/compensatie voor de waardeloze service en de kosten en tijd/ongemak die ik nu door Jullie heb moeten ondergaan!

Dat alles na behoren werkt! En een vergoeding voor de gemaakte kosten / tijd. En dan heb ik het niet over een vergoeding van de dagen dat ik geen tv heb gehad en er wel voor betaald hebt want dat is niet meer dan logisch dat je niet betaald voor iets wat je niet geleverd wordt

Alle klachten die gemeld zijn door amberverblauw25