Klacht: alles fout sinds dag van aanmelding

op 28 juni 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

sinds ik klant ben bij Tele2 is alles fout gegaan wat er fout kon gaan.
slechte voorlichting waardoor een verkeerd abonnement en dus verkeerd kastje is geleverd. na 7x bellen en lang wachten kreeg ik eindelijk het juiste kastje. Weken daarna ontving ik een mail en vlak daarna een geheel nieuw (tweede )installatiepakket. Hier moet ik nu weer moeite voor doen om dit weer retour te sturen. Vervolgens ontvang ik mijn eerste faktuur. Geen 10 maar 20 euro. Niet afgesproken eenmalige kosten voor het versturen van het kastje? niet echt klantvriendelijk!! Vervolgens ontvang ik mijn tweede faktuur….EUR 70….een rekening voor twee maanden. Waarom? daarbij zou het maandbedrag de eerste drie maanden EUR 10 zijn. wat kan er allemaal fout gaan bij een bedrijf? Eerlijk gezegd kan ik weinig positiefs melden over Tele2 en zal niet langer klant blijven dan nodig is.. Positief punt dat alle medewerkers die ik inmiddels heb gesproken allemaal zeer keurig zijn en mij netjes te woord staan. Voor nu wil ik graag een vergoeding/verrekening van hetgeen dat er teveel is geincasseerd. Voor de eerste maand is dat EUR 10 teveel en voor de tweede faktuur is dat EUR 60,77 teveel.

ref. nr 22120129

in afwachting van een spoedige reactie,.

noordenbos1@gmail.com

ik ben tevreden als er op korte termijn! een verrekening plaatsvind en de derde faktuur keurig EUR 10 bedraagt. Daarbij wil ik de exacte einddatum van mijn abonnement weten, want dat is kennelijk opnieuw ingegaan op het moment van wijzigen van het kastje. Dus dat betekent langer dan een jaar en daar ben ik niet echt blij mee.
Tevens verwacht ik een maandfaktuur en niet een twee-maandsfaktuur zoals het geval is bij faktuur NL1605601338

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht noordenbos1

1 jaar geleden - ik heb nog niets vernomen over mijn klacht en dat verwacht ik nu toch echt op hele korte termijn.

Reactie van de melder van de klacht noordenbos1

1 jaar geleden - Aangezien ik geen enkele reactie krijg op mijn klacht, heb ik het geincasseerde bedrag laten storneren. Als jullie het simpelweg niet willen oplossen, dan maar op deze manier. ik verwacht dat de derde maand EUR 10 wordt afgeschreven en vanaf maand vier het bedrag van EUR 35. Dan zijn we "bij". Ik wil nog steeds weten wanneer mijn abonnement exact verloopt, dus ik verwacht nog steeds antwoord. Ik vind het een schofterige manier van omgaan met klanten, heb er geen woorden voor

Alle klachten die gemeld zijn door noordenbos1