Klacht: Allerlei

op 27 juli 2017 over Makro in de categorie Groothandels

Sinds de reorganisatie van Makro ben ik totaal ontevreden om verschillende redenen.
1. schikkingen van de artikels totaal onlogisch
vb 1; er is een afdeling “kaas in sneetjes” maar de geitenkaas in sneetjes ligt ergens anders ???
vb 2. gerookte paardenfilet ligt niet in de afdeling gerookt vlees maar naast de spekreepjes????
Het eerste pakje dat ik dan in handen neem is al een week over datum
dat zijn slechts 2 van de meerdere voorbeelden

2. De rode pepers staan in promotie aan, 2,25 euro maar op de weegschaal is de prijs niet aangepast en rekent 4,95 euro… aanpassen niet mogelijk want personeel gaan eten????

3.Heel dikwijls zijn de rekken quasi leeg

4.Ik koop voor meer dan 150 euro om het kortingsbonnetje van 25 euro te gebruiken maar de kassierster vergeet het af te trekken en zegt me dat ik het geld aan de balie kan recupereren. Daar krijg ik te horen “de bonnetjes zijn geldig tot 8 augustus, gebruik ze een andere keer. Enkel op mijn boze reactie dat ik speciaal voor 150 euro had gekocht wilde de dame in kwestie wel het nodige doen maar ik moest de twee andere bonnetjes ook inleveren (één van 10 euro en één van …? euro) want er mag maar één van de drie gebruikt worden…. schijnt het??? de kassierster wist dat ook niet ..
Dat alles samen heeft mijn zin om bij Makro te kopen fel bekoeld..

nogal eenvoudig:
- een logische schikking van de producten
- volle rekken
- geen producten over datum
- promoties ook aanpassen op de weegschaal
- zorgen dat het personeel op de hoogte is van acties en ze ook uitvoert

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Makro over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Tanguerita