Klacht: Allergische reactie

op 03 februari 2014 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Na het opsmeren van oogcreme loreal gekocht bij DA drogisterij in zaandam, de volgende ochtend schrijnend gevoel aan mijn oogleden, niet wetende dat het van de ogencreme kwam, na 2 dagen opgestaan met een zeer opgezwollen ogenpartij. ik zie er niet het schrijnt is rood en blijft opgezwollen.Ik durf deze creme niet meer op te doen.
Dit was de 1e keer, wel de dag en nachtcreme gebruikt en geen last gehad. Nu gelezen dat er meer mensen zijn met deze klacht,Ik vind het wel jammer dat ik deze niet meer kan gebruiken.

Gaarne het geldbedrag retour van 24,95 euro

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb L’Oréal een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van L’Oréal

3 jaren geleden - oplossing aangeboden aan consument

L’Oréal

Heeft op 25 februari 2014 om 12:58 geantwoord

gepasde oplossing aangeboden.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat L’Oréal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 26 februari 2014 om 10:28 geantwoord

ik ben gebeld na het opsturen van het product en keurig behandeld door een van de medewerksters, zij sturen mij nu het gevraagde ander product waar ik om had gevraagd. alle lof over de afwikkeling.
PS ik kreeg een goede tip voor het uitproberen van nieuwe producten om dan in de gaten te houden waar ik wel tegenkan.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van L’Oréal beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door hennie goetjes