Klacht: Alleen maar vertraging

op 11 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Afgelopen 6 keren dat ik met de trein reis heb ik alleen maar vertraging. En dan heb ik gewoon 3/6 keer meegemaakt dat er gewoon helemaal geen treinen meer rijden op dat traject. Ik kom alleen maar te laat.. Ik vind dit niet normaal. Normaal heb ik gemiddeld 1/4 keer dat ik reis met de trein vertraging en ik reis zo’n 4/5x per week met de trein.

Ik zou tevreden zijn als ik 1/5 keer vertraging had. En dat er oplossingen zijn als een trein helemaal niet rijd.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 04 oktober 2016 om 10:09 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door SanneJacobs