Klacht: Alleen maar elende!!!!

op 17 februari 2018 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Eerst verkeerde abonnement gekregen moest terug met kerst geen tv dus, toen goede box thuis maar miste er een. Bellen voor een extra kastje voor me dochter die er niet bijzat zou worden opgestuurd is nooit aangekomen uiteindelijk weer bellen weer een nieuw kastje belooft en 3 monteurs verder werkt nog niet bellen bellen bellen 8 telefoonuren verder en inmiddels begin januari deed het hele televisie en internet het nog niet naar behoren m’n dochter heeft nu nog geen tv op d’r slaapkamer!!! Inmiddels 16 februari!! Belofte na belofte en nogmaals 10 telefoonuren verder krijg ik rekeningen van 180 euro voor iets wat het noiet doet!! Een hardverzaking en wat hartkloppingen verder word er voor de 12e keer opgehangen door het personeel verschikkelijk! Afgelopen maandag weer bellen na eerst opgehangen te worden blijkt er toch iemand te werken die me kan helpen donderdag stuur ik een monteur nummer 4 en dan bel ik u vrijdag terug om de rekening van 191 euro al weer een nieuwe met u door te spreken en op te lossen je raad het al ben niet gebeld rekening niet opgelost en de monteur kon niets betekenen nou zou m’n abbonement pas ingaan als alles het doet nou helaas het is nog niet gelukt vrijdag zelf maar gebeld weer uitgelegd hoe en wat abonnement opgezegd want ik ben er wel klaar mee maar de rkening dan daar wilt niemand wat aan doen! Als je de naam vraagt van wie je gesproken heb krijg je die niet en word er wederom weer asociaal opgehangen denk inmiddels wel 21 keer ik heb de afgelopen maanden wel 200 uur gebeld met ziggo en ben niets verder ongelovelijk hoe slecht dit is! En bij me tante en oom van 74 blijkt het hele verhaal nu net precies het zelfde te gaan zij zijn nu 2 weken verder en het begint hetzelfde het is echt te erg en te verschikkelijk nooit meer ik ben nog nooit zo slecht behandeld door een bedrijf als deze! Ik heb zelf een winkel je snapt dat het veel geld kost om personeel te moeten inhuren om zo vaak thuis te moeten zijn voor monteurs en dan de lange bellijst die niets opleverde de stress, ik snap niet dat je zo met klanten kan omgaan!! En overweeg om m’n advocaat erop te zetten.

Als mijn rekenening en al mijn gegevens uit de computer zijn en ik zwart op wit heb dat ik mijn abonnement is opgezegd en de boel uit me huis is

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Priscilla vis