Klacht: Alleen een auto huren via internet.

op 08 juli 2017 over Bo-rent in de categorie Verhuur

Vandaag had ik een auto nodi om te verhuizen. Afgelopen week had ik gebeld mbt een reservering. Het lukte mij maar niet. Na minstens 10 pogingen het opgegeven. Ik werd niet vriendelijk te woord gestaan. Wij huren nooit een auto maar hadden hem vandaag wel nodig. Heel vroeg naar Bo-rent gegaan. Wederom werden we heel onvriendelijk te woord gestaan. Er werd niet met ons meegedacht. Er waren geen auto’s meer en ik moest via internet reserveren. Basta en uit. Daarvoor werd er ook al iemand afgescheept die gereedschap wilde huren. Daar had die mijnheer geen tijd voor. Client moest maar om 10:00 uur terug komen. Kortom het zijn geen vriendelijke mensen. Zeker niet als de reservering alleen via internet moet lopen. U benadeeld daardoor mensen die niet goed met internet zijn.

Als ik vriendelijk te woord wordt gestaan en men ook telefonisch kan reserveren. Misschien is het handig om duidelijk voor reservering aan te geven welke papieren er nodig zijn en waarom u adres gegevens op papier nodig heeft. Dit kan gewoon op de website staan. Nu niet gevonden. Had wel alles bij mij omdat iemand mij dat vertelde.

Alle klachten die gemeld zijn door Adila