Klacht: Alle CD van Guus Meeuwes zijn op !!!!!!

op 06 mei 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Vrijdagochtend artikelen gekocht om de GRATIS CD VAN GUUS MEEUWIS te ontvangenen. (Normaal koop ik eigen merk produkten.) Na het aanslaan van de artikelen en betaling krijg ik geen CD. Op mijn vraag naar deze krijg ik als antwoord dat deze helaas op zijn! Na het kenbaar maken van mijn teleurstelling wordt er gebeld naar een ander filiaal om te horen of daar nog CD’s over zijn dan kan de medewerkster deze morgen voor mij meenemen. Prima oplossing, maar helaas ook daar zijn GEEN CD’s meer aanwezig. Ja deze actie liep zo goed. Maar ik mag dan wel een fles Head en Shoulders meenemen. Dit produkt gebruik ik nooit dus ik weiger dit. Maar het zit me niet lekker. In de winkel wordt nog volop reklame gemaakt voor de CD?! Dus KRUIDVAT zorg dat deze CD weer aanwezig zijn in de filialen en stuur uw klanten niet met een kluitje in het riet!!!!!!!!!!

Ik zal tevreden zijn als ik de CD alsnog op kan halen in het filiaal van Balk. Natuurlijk op vertoon van mijn aankoopbon van vrijdag 5-5-2017.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Balk 1