Klacht: All secur on demand

op 18 maart 2017 over Allsecur in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/mevrouw,

Op donderdag 16 maart heb ik via all secur on demand app hulp opgeroepen omdat ik met een lekke band zat.

Normaal gesproken vraag ik hulp aan de garage waar ik mijn auto heb gekocht, maar dit keer wilde ik graag all secur uitproberen om te kijken of het een fijne service is. De garage waar ik normaal gesproken ga kan niet altijd snel bijspringen, maar zijn altijd vriendelijk en hebben goede service. Daar betaal ik 60€ voor het wisselen van een band en dan ook een hele goeie band.

De monteur die mij kwam helpen was de app voor het eerst aan het uitproberen dus het ging even mis in het begin. Prima kan gebeuren. Daarna wilde hij herhaaldelijk melden dat hij door mij zijn eten heeft moeten laten staan, maar ach ja het hoort bij zijn werk, zei meneer. Uiteindelijk een halfuur later wist hij mijn reserve wiel (max 80 km, thuiswiel) te vervangen met het kapotte. (Ik had ze telefonisch wel gevraagd of ze toch een wiel wilden meenemen) Toen ik vroeg of ik geen normale wiel kreeg, zei de monteur dat ik dan naar de garage moet gaan. Uiteindelijk een half uur later 90€ betaald om mijn lekke band te vervangen door mijn eigen reserve.

Met alle respect, maar jullie moto is tellen uit je winst, maar ik zie hier absoluut geen winst voor mij. Alleen een hele grote verlies in tijd, geld en een goed humeur.

Dus dat betekent weer betalen. 90€ voor een band is niet erg, maar dan wel op een fatsoenlijke manier met een fatsoenlijke band en service.

Zelf heb niet veel verstand van auto’s repareren, maar kost het echt zoveel om alleen een band te wisselen?? Nou moet ik nog een keer naar een garage voor een nieuwe band.

Hopelijk dat mijn ontevredenheid duidelijk is overgekomen.

Met vriendelijke groet

PS: Foto van de reserveband heb ik momenteel niet, maar als u er behoefte aan heb dan kan ik het alsnog opsturen.

Gewenste Oplossing:

Een nieuwe band of geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Allsecur over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Allsecur in behandeling genomen

Bericht van Allsecur

3 maanden geleden - Beste Eli_90, We hebben je bericht gelezen en gaan je klacht uitzoeken. Binnen vijf werkdagen komen we hierop terug. Met vriendelijke groet, Rebecca namens Allsecur

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Allsecur een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Allsecur

Heeft op 28 maart 2017 om 16:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Eli_90,

Allereerst wil ik je bedanken voor je interesse in Pechhulp on demand.

Met onze Pechhulp on demand-app bieden we drie mogelijkheden, namelijk Starthulp (€ 65,-), Reparatie (€ 90,-) en Transport (€ 120,-). Onze hulpverlener kijkt ter plekke welke hulp er nodig is. Reparatie wordt alleen uitgevoerd onder veilige omstandigheden en binnen 45 minuten. Als er eventueel nieuwe onderdelen nodig zijn voor de reparatie, zijn de kosten hiervan voor eigen rekening.

Wanneer je contact met ons opneemt in verband met een kapotte band, vervangen we deze met het reservewiel. Is er geen reservewiel aanwezig? Dan kunnen we in veel gevallen de band tijdelijk repareren door het gat te dichten met vulschuim. Deze hulpmiddelen zijn bedoeld om veilig bij de garage te kunnen komen. Het repareren of vervangen van een band valt onder de catogorie Reparatie.

Pechhulp on demand biedt hulp in het geval van pech. Dit is een andere service dan bijvoorbeeld een garage of hersteller biedt. Ik vind het vervelend om te lezen dat je andere verwachtingen had van Pechhulp on demand, maar ik concludeer dat onze hulpverlener in deze situatie juist heeft gehandeld.

Ik hoop dat ik je meer duidelijkheid heb kunnen geven over de service van Pechhulp on demand. Mocht je naar aanleiding van dit bericht toch nog vragen hebben, verneem ik dit graag.

Met vriendelijke groet,
Sjoukje namens Allsecur

Alle klachten die gemeld zijn door Eli_90