Klacht: All-inclusive vakantie naar Andalusië

op 18 juli 2017 over Dagblad de Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Helaas kan ik de site delimburger.nl/opreis niet vinden .
Staat niet vermeld op de site

Gewenste Oplossing:

Ben pas tevreden als ik mijn gegevens kan inbrengen en zodoende in aanmerking kan komen voor deze fantastische reis.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dagblad de Limburger

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dagblad de Limburger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dagblad de Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dagblad de Limburger

Heeft op 19 juli 2017 om 10:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer ,mevrouw

Dank u wel voor het sturen van uw mail.
Via deze link : https://actie.limburger.nl/opreis komt u op de juiste pagina.
Gaarne deze invoeren in de adresbalk en niet via de google zoekpagina…

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd

Met vriendelijke groet,

Yvonne Berden
Medewerker Backoffice - Klanten Service
De Limburger

Postbus 5100
6130 PC Sittard
+31 (0)46 411 76 00
backoffice@DeLimburger.nl
delimburger.nl

De Limburger is een uitgave van Media Groep Limburg

Alle klachten die gemeld zijn door z.pijls@hotmail.com