Klacht: Rekining gekregen zonder iets ontvangen te hebben

PRS05 op 31 mei 2016 over Aliaz Cooperation SIA in de categorie Internetshops - Medische producten

Ik heb op 27/4 en 24/5 2 rekeningen van hen ontvangen. Ik heb geen bestelling geplaatst en alsnog word er verzocht om een groot bedrag over te maken. Ik ben echt totaal niet van plan om een cent te betalen aan deze oplichters. Ik denk voor dat het naar het incassobureau gaat wil ik deze klacht wel onder mij hebben.

Ik ben dit soort ongein gaan opzoeken en het blijkt dus dat ik niet de enige ben met dit probleem. Ik weet niet zo goed wat ik hiermee moet.

Als ik het bedrag niet meer vanuit Aliaz hoef te betalen ben ik tevreden.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aliaz Cooperation SIA

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Aliaz Cooperation SIA over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aliaz Cooperation SIA nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Aliaz Cooperation SIA in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aliaz Cooperation SIA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aliaz Cooperation SIA

Heeft op 22 augustus 2018 om 21:02 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door