Klacht: Rekening ontvangen en niets besteld

Al Huseini op 03 februari 2020 over Aliaz Cooperation SIA in de categorie Internetshops - Medische producten

Wij hebben een rekening ontvangen i.v.m. een BlackheadKiller, deze hebben wij echter nooit besteld.

Als wij niet hoeven te betalen

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Aliaz Cooperation SIA over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Aliaz Cooperation SIA in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aliaz Cooperation SIA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aliaz Cooperation SIA

Heeft op 11 februari 2020 om 13:10 geantwoord

Geachte dhr. Al Huseini,

Uit uw vorige communicatie blijkt dat de geaddresseerde persoon niet bij u bekend is.

Als u de persoon in kwestie niet kent en niet woonachtig is op uw adres, dan raden wij u aan om de envelop met de bestelling en andere brieven retour afzender te sturen.

Dit kunt u doen door de naam door de strepen en persoon onbekend op de envelop te schrijven en deze in de postbus te steken of aan de postbode te geven. Vergeet geen foto van de zending te maken en dat naar ons te mailen. Zo kunt u ons verzekeren dat u alles eraan heeft gedaan om het pakket terug te zenden.

met vriendelijke groet,

Alle klachten die gemeld zijn door Al Huseini