Klacht: Quikmax besteld

Sabrina assink op 29 november 2019 over Aliaz Cooperation SIA in de categorie Internetshops - Medische producten

Ik wil graag mijn betaling voldoen alleen kan het niet met mijn eigen bank want die vraagt naar welk land het heen moet. Nu heb ik uitgezocht waar jullie vestiging is en las dat het in Lapland ligt. Dit bij mijn bank gegevens vermeld en geeft de bank aan dat het rekening nummer niet klopt. Ik heb medere mails verstuurd maar krijg geen reactie als alleen dezelfde mailtjes hoe je het kunt overmaken.

Ik zou graag op tijds rekening nummer adres en land zo snel mogelijk willen ontvangen! Want ik ga niet meer betalen als wat ik heb gekocht. Heb medere mails gestuurd maar krijg geen reactie!

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Aliaz Cooperation SIA over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Aliaz Cooperation SIA in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aliaz Cooperation SIA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aliaz Cooperation SIA

Heeft op 07 december 2019 om 12:02 geantwoord

Beste Sabrina,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Als het u niet lukt om de Europese overschrijving te voltooien, dan raden wij u aan om met de betaalgegevens contact op te nemen met uw bank.

Onze vestigiging zit gezeteld in Letland; onze bank zit gezeteld in Litouwen. Het kan zijn dat u deze informatie nodig heeft voor de overschijving (alhoewel in de meeste gevallen IBAN BIC voldoende is).

met vriendelijke groet,
Aliaz Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Sabrina assink