Klacht: Pakketje ontvangen terwijl niet besteld te hebben.

Jordan1989 op 10 oktober 2019 over Aliaz Cooperation SIA in de categorie Internetshops - Medische producten

Ik was een tijdje geleden aa het rondkijken op het internet toen kwam alias tegen. Ik bekeek een product van hun en besloot hem niet te kopen. Paar dagen later kreeg ik een pakket thuis geleverd van alias. Ik stuurde hun een mail en gaf aan dat ik die producten niet heb besteld en dat ik ze ook N niet wil. Hun gaven aan dat ik de producten moest terugsturen en dat het dan goed zou komen. Ik hen die producten aangetekend verstuurd naar het opgegeven adress.
Paar dagen later krijg ik een mail van hun dat ze de producten hebben ontvangen en dat ik 14 dagen te laat ben voor dat ze die producten had en ontvangen. En dat ik de kosten moet voldoen van s.a. 200 euro. Ik weigerde te producten aan te nemen. En nu hebben ze me aangemeld bij de incasso om die producten te moeten voldoen. Ze dwingen me dus producten te kopen die ik niet heb besteld. Ze dwingen me ook nog eens te betalen voor producten die ik niet bezit (terug heb gestuurd).

Incasso beëindigen.!! Ik wil die producten van hun niet. Ik ga er ook niet voor betalen

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Aliaz Cooperation SIA over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Aliaz Cooperation SIA in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aliaz Cooperation SIA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aliaz Cooperation SIA

Heeft op 19 oktober 2019 om 15:44 geantwoord

Geachte dhr. Munyemanzi,

Bedankt voor het melden van de klacht.

Er is destijds akkoord gegaan met een aanbod van gratis HorsePower pillen waar u enkel voor de verzendkosten en factuurkosten betaalt. Daarmee schrijft u zich tevens in voor maandelijkse leveringen tegen de volle prijs.

We hebben het abonnement stop gezet en de factuur in kwestie is gesloten.

Dank u voor het retourneren van de goederen.

Mocht u verdere vragen hebben, dan kunt u een email sturen naar [email protected]

Aliaz Klantenondersteuning

Alle klachten die gemeld zijn door Jordan1989