Klacht: Incasso en aanmaning na opzegging en retour

Klachtendienst op 16 september 2019 over Aliaz Cooperation SIA in de categorie Internetshops - Medische producten

Na opzeggen en retour sturen van het product dat ik niet besteld heb krijg ik allemaal aanmaningen terwijl ik alleen een gratis proefpakket besteld had .
Ook heb ik contact gehad met aliaz en zou het stop worden gezet maar krijg nu een rekening over de 500 euro dat ik niet ga betalen aan producten die ik niet besteld heb en ook retour gestuurd heb

Als mijn gegevens en rekeningen worden stop gezet en geen brieven acht te ontvangen dat ik moet betalen voor iets wat ik niet heb en nooit om gevraagd heb

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Aliaz Cooperation SIA over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Aliaz Cooperation SIA in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aliaz Cooperation SIA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aliaz Cooperation SIA

Heeft op 02 oktober 2019 om 09:30 geantwoord

Beste Marco,

Bedankt voor het melden van de klacht.

Er is destijds akkoord gegaan met een aanbod van gratis HorsePower pillen waar u enkel voor de verzendkosten en factuurkosten betaalt. Daarmee schrijft u zich tevens in voor maandelijkse leveringen tegen de volle prijs.

We hebben het abonnement stop gezet en zullen de zaak sluiten. Er zijn in totaal twee zendingen verstuurd.

Mocht u verdere vragen hebben, dan kunt u een email sturen naar [email protected]

Aliaz Klantenondersteuning

Alle klachten die gemeld zijn door