Klacht: Geen bestelde capsules ontvangen met grote factuur

Sahinde op 23 mei 2016 over Aliaz Cooperation SIA in de categorie Internetshops - Medische producten

Ik heb een bestelling gemaakt waaronder op stond dat je DRAGON slim extreem voor 0.00€ te betalen uit te proberen wel verzendkosten van 18.00€ die heb ik betaald!
Nu achteraf krijg ik weer dosis kapsulles die ik niet moet hebben en ook niet bij besteld heb, ik krijg hier constant factuur met groten bedragen deze wil ik niet betalen ik wil wel het terug opsturen 2 dosis van 60capsulles die ik er ni bij besteld heb. Als jullie mij er niet mee wil helpen licht ik mijn advocaat erbij dit vind ik niet correct!!! Snel oplossing en antwoord aub!!! Geen factuur en geen capsules bij leveren dit betaal ik niet!!!! Zo spoedig een oplossing!!!

Nog geen enkele resultaat!!!

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aliaz Cooperation SIA

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Aliaz Cooperation SIA over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aliaz Cooperation SIA nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Aliaz Cooperation SIA in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aliaz Cooperation SIA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aliaz Cooperation SIA

Heeft op 20 augustus 2018 om 17:50 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door