Klacht: Algemene voorwaarde betreden

op 07 oktober 2016 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe abonnement aangesloten terwijl mijn huidige loopt nog tot april 2017, het is geen twee
Maanden van te voor maar 6 maanden van te voor.

Ik heb 23 sept. 2916 bij jullie een abonnement mogen aansluiten. Het was toegestaan bij jullie network dat ik een nieuwe abonnement mag openen, hebben jullie niet goed gezien dat mijn abonnement loopt nog tot april 2017. Mijn klacht is jullie hebben mijn als klant niet kunnen tegenhouden of niet een abonnement te halen terwijl de huidige abonnement nog lang niet klaar is? Wordt het niet gecontreleerd de huidige abonnement voor dat jullie een nieuwe abonnement aansluit?
Nu zit ik vast aan twee abonnementen door dat jullie hebben snel goed gekeurd en
Niet goed hebben gecontreleerd
Of ik wel mag of niet?
Het staat op de algeme voorwaarden dat ik pas een nieuwe abonnement mag twee maanden
Voor het afloop van mijn abonnement. Maar jullie laat alles toegestaan zonder te controleren,dit kan natuurlijk niet.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over belsimpel.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over belsimpel.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door belsimpel.nl in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat belsimpel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

belsimpel.nl

Heeft op 10 november 2016 om 18:37 geantwoord

Heeft op 10 november 2016 om 20:18 geantwoord

Ik wil graag mijn geld terug van de periode dat ik mijn mobiel\\ abonnement gebruik.
ik zal mijn abonnement pas gebruiken als mijn Kpn abonnement afgelopen is in Maart.

Alle klachten die gemeld zijn door Maestrajoyce24