Klacht: Algemeen tele2

op 23 juli 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Beste tele2
Ik heb bij jullie al een paar keer mijn klachten opgestuurd.
Hierop heb ik of helemaal geen of geen fatsoenlijk bericht terug gekregen.
Mijn klachten van mijn mobiele abonnement :
Ik ontving eerst altijd iederen maand een factuur.
Later werd dat of helemaal geen of via email of SMS. Zonder fatsoenlijke informatie over betaling enz. Toen geprobeerd via mijn tele2.
De mobiele site klopt niet want het is een Mega pagina en moet scrollen en zoeken naar tekst. Of er staan 2 teksten over elkaar.
De keren dat ik eindelijk bij mijn facturen uit kwam klopte er ook niets van. Bij de rekening die nog open stond stond betaald bij en andersom. Als het er wel goed stond kon ik niet op deze manier betalen want er gebeurde dan niets.
Hierover heb ik al eens telefonisch contact gehad.
Ik ben nu al voor de 2e of 3e keer zomaar afgesloten zonder enige waarschuwing en zelfs een keer afgesloten nog voor de datum dat betaald moest zijn. Hierdoor kon ik dus wel extra aansluitkosten weer betalen. Mijn internet doet t niet fatsoenlijk, 99% van de tijd dat iemand mij belt of ik wil bellen hoort degene waarmee ik bel mij niet of onder een telefoontje val ik weg ( ook al eens gebeurd toen ik met Tele2 aan het bellen was ) na meerdere klachten en email naar jullie wordt er gewoon niets terug gestuurd of iets geregeld. Nu krijg ik een incasso brief binnen via tele2. Nou sorry maar ik ga niet betalen voor iets waar ik meerdere malen contact over heb gehad en iets voor wil regelen en er wordt niets mee gedaan. Mijn abonnement loopt augustus 2016 af. Ook hier geen response of informatie of ik dat moet opzeggen en zo ja wanneer of loopt dit automatisch af? Ik heb altijd alles netjes betaald en op tijd plus aansluitkosten wat niet goedkoop is en niet had gehoeven. Nooit een probleem van gemaakt, maar alles stapelt zich op en er wordt niets mee gedaan of überhaupt response op gegeven.
Ook hebben wij thuis onze tv internet en telefoon bij jullie. Ook hierover is meerdere keren contact over opgenomen naar jullie. Vanwege slecht internet, vaak helemaal geen internet. De tv wat het vaker gewoon niet meer doet. Tv staat altijd op dezelfde plaats e.d. nieuw kastje gekregen, nieuwe adapter , monteur geweest. En dat gaat een tijdje goed en dan beginnen de problemen weer opnieuw met de tv. Het internet is continu heel erg slecht. Ik hoop nu van jullie iets terug te horen, maar wij willen geen tele2 meer als wij hiermee blijven zitten en jullie geen goede service bieden. Dat is heel erg jammer want dit gaat om mobiel abonnement en een vast thuis abonnement.

MvG Deborah Day

Als tele2 al deze dingen op kan lossen en ik alles daadwerkelijk fatsoenlijk gaat en ik ook krijg waar ik voor betaal.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Deborahlevy