Klacht: Aldi site niet bereikbaar

op 01 mei 2017 over Aldi in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zat met een telefoon en een computer klaar om jullie jaccuzi te bestellen maar het was al niet mogelijk op jullie site te komen en toen ik erop was was de jaccuzi uitverkocht

Erg vervelend om niet de kans te krijgen om iets te bestellen

Gewenste Oplossing:

Als ik ergens nog een jaccuzi zou kunnen bestellen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aldi

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Aldi over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aldi nog niet in behandeling is genomen.

Aldi

Heeft op 09 februari 2021 om 14:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

ALDI is sinds september 2020 actief op Klacht.nl. De klacht die u hier hebt ingediend, is gedateerd of via een ander kanaal opgelost. Wij zullen deze klacht daarom afsluiten en als opgelost beschouwen. Mocht u nog vragen hebben of verder geholpen willen worden met uw klacht, neem dan contact op via [email protected]

Met vriendelijke groet,

ALDI Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]