Klacht: alcachofa de laon

op 28 januari 2014 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 28 januari 2014 om 09:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Op 28 januari 2014 telefonisch contact gehad met de klant en het teveel berekende bedrag wordt gecrediteerd. Dit bedrag wordt zo spoedig mogelijk bijsgeschreven op het bij ons bekende bankrekeningnummer.

Alle klachten die gemeld zijn door bennie gering