Klacht: Alcachoa de laon afslank ijdel

op 30 januari 2014 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Besteld op 6 januari. Geld is gelijk afgeschreven en het middel heb ik nooit ontvangen. Als je belt naar de afdeling waar je moet zijn om te informeren waar het pakket zich bevindt, dan krijg je standaard 7 wachtenden voor je. Kapitalen ben je kwijt aan telefoonkosten, maar je blijft in de wacht staan . Na 3 x heb ik het opgegeven. Laatste keer dat ik bij dit waardeloze bedrijf iets bestel

Ik ben helemaal niet tevreden, Tommy teleshopping moet gewoon haar plichten nakomen en dat is een bestelling binnen de beloofde termijn afleveren. Dit lijkt op diefstal

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 30 januari 2014 om 11:58 geantwoord

Op 30januari 2014 telefonisch contact gehad met de klant. Klant op de hoogte gebracht dat er enige vertraging is opgelopen in de levering. Inmiddels is het pakket geleverd op 29 januari 2014.

Alle klachten die gemeld zijn door Jvt