Klacht: Albert Heijn To Go Station Amsterdam Sloterdijk: Asociaal Personeel

op 18 december 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nu staat de Albert Heijn To Go natuurlijk al bekend als een winkel waar je veel te veel betaalt en klantvriendelijkheid onderaan het lijstje met prioriteiten staat. De kleine winkels staan vaak vol met kratten waardoor bij de schappen komen al bijna onmogelijk is, en wanneer je als klant voor een schap na staat te denken, word je zonder problemen aan de kant geduwd. Nu snap ik dat opzich wel, het is ook belangrijk dat de producten aangevuld worden. Nu was het vanavond (Maandag 18 december, 20:30) zo dat ik wel heel vreemd geholpen werd door een donkere jongen met lange dreadlocks. Wanneer mijn vriendin en ik aan het bedenken zijn welke overprijsde salade wij vanavond gaan eten, en zij zich afvraagt wat “Het witte in de avocado-sojabonensalade is”, antwoord hij “Sperma”. Compleet ongepast vond ik het.

Ik zou graag willen dat deze persoon hierop aangesproken wordt. In mijn beleving kan dit namelijk echt niet. Daarnaast hoop ik dat er iets gedaan wordt aan de klantvriendelijkheid van de AH To Go werknemers in alle filialen. Je merkt dat een deel van de mensen die er werken geen idee hebben hoe je met mensen omgaat. Erg jammer.

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Romaike