Klacht: Al weken geen krant en óók geen enkele service.

op 01 juli 2021 over Tubantia in de categorie Kranten - Regionaal

Reeds 40 jaar een abonnement op krant Tubantia, bezorging altijd correct. Laatste jaren regelmatig geen krant (of veel te laat). Kan gebeuren, slechts een paar keer gemeld en verder niet. De laatste tijd bijna geen krant meer, óók niet bij de buren (in 3 weken zeker 10x geen krant, 1x een kletsnat exemplaar). Elke dag trouw gemeld. Deze week gebeld. Ze kunnen (willen) niets voor me doen, doorverbinden met iemand die zijn verantwoordelijkheid wil en kan nemen willen (kunnen of mogen) ze niet. Ongelofelijk, wat een stel arrogante lieden, die wel geld innen, maar geen enkele verantwoordelijkheid nemen Blijkbaar zijn de managers uitsluitend op kantoor als ze de eindejaarsbonus in ontvangst kunnen nemen. Vandaag de incasso terug laten boeken.

Gewoon datgene doen waarvoor ik betaal (dagelijks een krant in de bus, nog niet eens voor 7 uur (zoals in het contract staat), 8 uur vind ik óók acceptabel

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tubantia

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tubantia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Henny 2