Klacht: Al weken een “sorteerfout”

op 10 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn telefoon aangemeld via de officiële website van Samsung om mijn garantie niet te verliezen. Ik heb 25 euro extra betaald voor de zogeheten \\\\\\\”Dr. Samsung Delivery Same Day\\\\\\\”
De volgende dag (24 -05-2017) kwam iemand van \\\\\\\”Dr. Samsung\\\\\\\” mijn mobiel ophalen, en zou mijn mobiel ook de volgende dag weer gerepareerd en al worden terug geleverd (Indien ik de prijsopgaaf direct betaalde). Nou op het moment dat het mailtje kwam met de prijsopgaaf heb ik deze DIRECT betaald. Kort daarna kreeg ik bericht dat mijn telefoon in orde is en dat deze z.s.m. naar mij wordt terug gestuurd. Uiteindelijk kreeg ik pas op 29-05-2017 een sms met dat de koerier langs zou komen tussen 18.00 en 22.00. Ik vind dit schandalig want ik had 25 extra betaald voor de same day delivery en dan krijg ik mijn telefoon gewoon bijna een week later!!
Nou, ik dus wachten en wachten.. maar om 22.00 was er nog steeds niemand langs geweest. Kreeg ik van de telefoniste te horen dat er sprake is van een sorteerfout.. inmiddels duurt deze sorteerfout al vanaf 29-05-2017 tot HEDEN! Elke keer zal er wat aan gedaan worden maar ik heb mijn telefoon nog steeds niet terug, maar ik heb wel al betaald en alles. Als ik bel wordt ik afgetroefd met dat het \\\\\\\”heel erg \\\\\\\” druk is.. Dat snap ik maar ik vind het belachelijk dat het dan zo lang duurt om een mobiel naar een andere depot te verplaatsen. Ik wil gewoon mijn TELEFOON en mijn 25 euro terug.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik mijn telefoon en de 25 euro terug ZO SNEL MOGELIJK terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 juli 2017 om 12:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Raghosing,

Allereerst nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak. Bedankt voor het insturen van een klacht middels ons klachtenformulier. Ik zie dat wij deze al in behandeling en beantwoord hebben. Mocht u hier nog vragen en/of opmerkingen over hebben, dan vernemen wij dit graag!

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Kir.S