Klacht: al twee maanden wachten op annulering

op 03 mei 2016 over Typhone in de categorie Telecomwinkels

Ik wacht al twee maanden op het doorvoeren van de annulering van mijn bestelling met abonnement.

Ik heb destijds een iphone 6 met vodafone abonnement aangeschaft, maar door slechte communicatie en omdat de bestelling maar wegbleef en ik niet zo lang wilde wachten heb ik het geannulleerd.

Ik heb veel gemaild, getwitterd en gebeld omdat ik daar steeds maar geen bevestiging van kreeg en tot overmaat van ramp werd mijn telefoonnummer wel overgezet naar vodafone. ik kon vanaf dat moment dus niet meer bellen of gebeld worden en heb een prepaid kaartje met ander nummer moeten aanschaffen.

Ik heb via de koerier geregeld dat mijn telefoon niet bezorgd werd maar direct terug ging naar Typhone, inlcusief de simkaart. ik heb die dus nooit in mijn bezit gehad. Toch is er onlangs door Vodafone het abonnementsgeld en aansluitkosten afgeschreven.

Tegen mij zeiden ze ook dat een annulering 2 weken kan duren, maar het duurt nu dus al 2 maanden!

Ik heb contact gehad met vodafone, meerdere malen, per mail, telefoon en chat, maar zij kunnen niks voor me doen, dan moet echt via Typhone. Maar ik ga er geen enrgie en tijd meer insteken, dat heb ik al teveel gedaan. Ik heb wel 10,- van de simkaart van ze teruggekregen en die keren dat ze reageren zijn ze wel aardig en begipvol, maar daar koop ik niet veel voor.

Ik heb de incasso’s van Vodafone teruggeboekt en verder geblokkeerd en berust me er maar in dat ik mijn telefoonnummer wat ik al 20 jaar had nu kwijt ben.

Het is al te laat eigenlijk, maar a.u.b. die annulering nou eens echt doorvoeren. bij Vodafone weten ze van niks dus dat is gewoon niet gebeurd.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Typhone

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Typhone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jasper3210
x