Klacht: Al ruim twee weken zonder netwerk

op 13 juni 2016 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Beste heer of mevrouw,

Mijn ouders, broertje, ik en misschien nog wel meer inwoners van Rekken zitten al ruim twee weken zonder netwerk. Wij kunnen niet bellen of gebeld worden, niet sms’ en of gesmst worden, hebben alleen internet als er WiFi is. Volgens T-mobile is er een storing in de zendmast in ons dorp en weten zij niet wie de sleutel heeft van het hekwerk dat rond om de zendmast staat.

Keer op keer worden we weggestuurd met dit verhaal. Al ruim twee weken lang! Ik blijf mailen en Facebook berichten sturen want dat is het enige communicatie middel dat ik nu heb.

Ben er nu zo klaar mee. Ik kreeg als reactie van een van de medewerkers dat ze me geprobeerd hebben te bellen en dat dit niet lukte. Nu verzoeken ze mij om telefonisch contact met de klantenservice van T-mobile op te nemen.. ik voel me gewoon niet serieus genomen. Ik heb aangegeven dat ik niet kan bellen of gebeld kan worden het staat er echt letterlijk. En nog krijg ik dit als reactie.. te belachelijk voor woorden…

Tot mijn verbazing word het maand bedrag van mijn rekening geschreven terwijl ik hier de helft van de tijd geen gebruik van heb kunnen maken. Het zal vast een automatische afschrijving zijn maar dan nog. Ik vind dit geen stijl.

Wij zijn al ruimt 10 – 15 jaar lid als het niet meer is. En dan word je zo behandeld. Heb er gewoon geen woorden meer voor.

Hoop dat dit iets uitpakt zodat we wel gehoord worden en wel serieus genomen worden.

Weer netwerk + vergoeding.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sheree