Klacht: Al ruim een half jaar aan het lijntje gehouden

op 28 juni 2017 over Autodoc in de categorie Auto Onderdelen

Op 17-10-2016 kocht ik nieuwe remschijven en blokken voor mijn auto welke door een erkende garage gemonteerd zijn.
Een maand later werd mijn auto afgekeurd op remverschil tussen links en rechts voor.
De monteur is gaan zoeken en heeft na overleg wat onderdelen van het remsysteem vervangen maar helaas bleef het probleem bestaan.
Uiteindelijk is alles van het remsysteem vervangen, van een remslang tot de hoofdremcilinder tot de ABS pomp aan toe maar het probleem bleef.
Dit geintje heeft me ruim €400 gekost.
Als laatste wanhoopspoging zijn de, nieuwe, remblokken van links naar rechts gewisseld en bleek het remverschil ook van links naar rechts gewisseld te zijn, kortom de remblokken veroorzaakten het remverschil.
Dus weer een nieuw setje remblokken gekocht om mijn auto eindelijk door de keuring te krijgen.
Dit heb ik gemeld bij autodoc waarop zij me vroegen alle facturen, foto’s van alle vervangen onderdelen en een conclusie van de garage op te sturen.
Dit heb ik netjes gedaan maar daarna vroegen ze me de remblokken op te sturen. Ook dit heb ik gedaan, kosten: €22,- omdat het een adres in Duitsland betreft.
Het onderzoek zou 6 tot 8 weken duren maar ma 12 weken had ik nog steeds niks gehoord.
Na talloze mailtjes kreeg ik steeds te horen dat het onderzoek nog niet voltooid is en dat ik geduld moet hebben.
Steeds moest ik opnieuw mijn verhaal uitleggen aan iemand anders en op een gegeven moment waren mijn remblokken zelfs kwijt….
Nu, na ruim een half jaar, hoor ik nog steeds dat het onderzoek lopende is als ik zelf contact zoek en verder hoor ik niks….
Ik heb heel veel kosten gemaakt en heb veel moeite gedaan om er ook maar iets van vergoed te krijgen maar tot op de dag van vandaag krijg ik alleen maar te horen dat ze nog niks weten.
Ik koop NOOIT meer iets bij autodoc!!!!

Als ik eindelijk te horen krijg wat er uit het onderzoek van mijn remblokken is gekomen en als ik de gemaakte kosten vergoed krijg.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Autodoc

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Autodoc nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door stijnvandeleijgraaf