Klacht: Al meer dan een maand niet bereikbaar door systeemfout

op 05 september 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Eind juli ging mijn huidige telefoon stuk, waardoor ik een nieuwe telefoon moest kopen. In de nieuwe telefoon was een kleinere simkaart nodig. Ik had dit direct besteld bij Tele2 en het zou binnen een week geleverd worden. Omdat ik toch bereikbaar wilde zijn probeerde ik de simkaart kleiner te maken (aangezien ik deze simkaart toch nergens meer in kon gebruiken op dat moment). Dit heb ik gedaan met een daarvoor bestemd knipapparaat. Helaas heeft de medewerker van de winkel waar ik het kocht deels in het koper geknipt.

Nadat een week verstreken was heb ik opgebeld voor de status van mijn bestelling. Er bleek iets te zijn misgegaan in het systeem waardoor het maanden kon gaan duren voor ik weer bereik zou hebben. De simkaart heb ik een anderhalve week later ontvangen. Echter kon deze niet geactiveerd worden. Ik heb hiervoor al een aantal keren naar de klantenservice opgebeld en ze schuiven het steeds verder op. Blijkbaar is in het systeem iets fout gegaan waardoor zij het simkaartje niet kunnen activeren.

Ik kan op dit moment alleen gebruik maken van wifi op mijn nieuwe telefoon. We zijn nu al een anderhalve maand verder. We krijgen geen mails met de status ervan, of wat ze er uberhaupt aan het doen zijn. DIt is echt slechte service. Ik moet gewoon bereikbaar zijn op mijn telefoon!

Zorgen dat de simkaart geactiveerd wordt. Ook een vergoeding voor de periode dat ik nu totaal geen gebruik van mijn abonnement heb gemaakt.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kenny Theunissen