Klacht: Al meer dan 6 weken wachten op vervangende telefoon zonder zicht op een levering

op 27 juli 2016 over EWP European Warranty Partners SE in de categorie Verzekering

Beste,

Heb 13 juni 2016 gemeld dat mijn toestel defect was. Deze telefoon is toen opgehaald op 15/6 om te laten repareren, Dynasure heeft mij verteld dat telefoon niet meer hersteld kon worden.
Het is nu 27-07-2016 en heb nog steeds geen vervangend toestel ontvangen. Want deze is blijkbaar niet op voorraad. Vanaf hun kant wordt er geen enkele moeite gedaan en nemen ze ook geen verder contact op. Begrip en geduld heb ik zeker gehad maar die zijn inmiddels op!
Heb een aantal keren zelf gebeld met EWP en Dynasure. Maar niemand wil je verder helpen. Domweg antwoorden ik weet het niet en totaal geen moeite doen voor de klant. Van het kastje naar de muur sturen kunnen ze wel… Ik ben al 4 jaar trouw klant bij EWP en had voorheen altijd zeer positieve ervaringen met ze. Nu daarentegen is het de laatste keer dat ik een verzekering bij ze af neem.

Momenteel zit ik helemaal zonder telefoon. Het is ronduit schandalig dat je zo wordt behandeld als klant. Wat ze je wel aanbieden is een downgrade..maar dat is niet te doen voor mij. Een upgrade met bijbetaling vanaf mijn kant wordt direct afgewezen. Maar klanten maanden laten wachten op een nieuw telefoon hebben ze dan geen moeite mee. .

Ik eis een oplossing want ook nu geven ze nog aan.. Ik weet het niet wanneer u de het nieuwe toestel gaat ontvangen…er is dus nog steeds geen zicht op een oplossing.

Goed behandeld worden als klant en dat er mee gedacht wordt aan een oplossing. Met spoed een nieuw toestel met dezelfde specs of een upgrade met eventuele bijbetaling van mijn kant.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EWP European Warranty Partners SE

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EWP European Warranty Partners SE nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EWP European Warranty Partners SE in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat EWP European Warranty Partners SE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EWP European Warranty Partners SE

Heeft op 13 oktober 2016 om 16:46 geantwoord

Beste mevrouw,
Volgens onze informatie bent u op, of kort na 9 augustus, door onze servicepartner voorzien van een vervangend toestel. Vervelend dat de afwikkeling van u schade langer heeft geduurd dan wenselijk. We hopen echter dat deze klacht nu naar behoren opgelost is. Bij vragen of opmerkingen kunt u ons altijd rechtstreeks bellen.

European Warranty Partners SE

Alle klachten die gemeld zijn door D. FS