Klacht: al meer dan 140 euro betaald

op 27 maart 2013 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Ik kon, kan al meer dan 0 tot 10 maanden geen gebruik m. van me OV chipkaart! Ik heb al 3x gebeld, 2x gemaild, 2x naar loket gegaan en heb ook al 2x boete opgelopen! Hij is gewoon deblokkeerd! Als ik al 10 maanden vraag, Waarom! Weten ze het niet maar ze deblokkeren hem ook niet! Nu hebben ze mijn zaak overgedragen aan het incasso bureai en moet ik 100 euro betalen terwijl ik al 60 euro had betaald in 1 jaar en 2x een boete van bijna 80 euro!

Dit is te erg voor woorden, als ik schrijf- reageren ze niet en als ik bel, zeggen ze dat ik opnieuw 60 * Jaarabonnement) moet betalen, Moet he!

kwijtschelden van het bedrag van 100 euro bij het incasso bureau en schadevergoeding van 150 euro!

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 28 maart 2013 om 10:28 geantwoord

NS Klantenservice heeft de klant telefonisch niet kunnen bereiken en de klant per e-mail geïnformeerd. Vordering incassobureau ingetrokken en dubbele abonnement beëindigd.

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van NS beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door marko2012