Klacht: al maanden geen goed beeld en geluid.

op 30 juni 2012 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Heb vanaf vorig jaar een tv pakket bij Canaldigitaal.Deze heeft nog nooit na behoren gewerkt, bel onderhand maandelijks op om het probleem door te geven. Betaal iedere maand een dikke 30 euro en krijg heel vaak geen ontvangst. Ben tot nu toe maar een keer of 3 na behoren geholpen en de andere keren gewoon weg zonder goede oplossing afgedaan. Ik baal hier enorm van en heb het ook helemaal gehad met dit bedrijf. Kon een monteur krijgen via hun, maar kosten me dan even 70 euro. Een grote schande.

of stop zetten van contract. Of een monteur laten komen die ik NIET hoef te betalen. Het liefste wil ik helemaal van dit bedrijf af.Heeft me al zoveel geld gekost aan telefoonkosten.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 02 juli 2012 om 17:07 geantwoord

Melder van deze klacht is via privé bericht geinformeerd over de kosten voor een monteur.

Webcare Team CanalDigitaal

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Canaldigitaal beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door ilse1974