Klacht: Al maanden dezelfde aanmaningen, maar heb geen schuld!

op 01 mei 2017 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Syncasso blijft aanmaningen sturen, samen met FBTO, al maanden lang!
Ik heb al tig keer gebeld en gemaild dat alles al betaald is, daarbij heb ik al 4X ALLE bewijzen gestuurd!

Ik vraag aan beidde, wat staat er volgens jullie dan open?
Krijg ik nog steeds dezelfde brief en datums. (Maar die zijn AL betaald, ik heb printscreens ervan)
Een deel heb ik aan FBTO betaald (betalingsregeling destijds) en een deel aan Syncasso omdat dat moest van hen. Maar dat ze beidde langs elkaar heen blijven lopen en elkaar NIET vertellen dat alles allang betaald is, lopen de incassokosten maar op en op….

Ik ben tevreden als men elkaar eens op de hoogte hield en dat ik nu al 4X (vanaf zelfs dat ik bij FBTO zorgverzekerd ben) ALLE bewijzen gestuurd heb naar beidde partijen, zij eens mijn bewijzen onder de loep nemen en ZIEN dat ik betaald heb!!! En geen schulden heb! Dus geen incassokosten rekenen!!!

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Syncasso in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Syncasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Syncasso

Heeft op 04 mei 2017 om 12:53 geantwoord

In bovenstaande kwestie heeft Syncasso op 1 mei 2017 een mailbericht naar betrokkene verzonden met daarbij een uitgebreide specificatie van de gedane betalingen. Vervolgens is er op 2 mei 2017 nog telefonisch contact met betrokkene geweest, waarbij de vordering is toegelicht. Wij vertrouwen er op dat deze klacht hiermee naar behoren is afgehandeld.

Heeft op 05 mei 2017 om 08:59 geantwoord

Helaas willen ze steeds maar dat ik betaal, verder niets.
Maar ik kan aantonen (wat ik elke keer al naar het toezend) dat ik ALLES betaald heb!
Elke cent klopt met wat Syncasso opgeeft, maar als ze het aan FBTO laten zien, wil FBTO toch zijn geld???????

Dus nee, niet opgelost, hoe is dit mogelijk, dat dit gebeurt, terwijl er zwart op wit bewijzen geleverd worden van mijn ING bank?

Alle klachten die gemeld zijn door kelly112