Klacht: al jaren slecht internet

op 18 augustus 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ik heb al jaren super slecht internet.Nou is Mariska Bos bij mij geweest met de belofte dat alles beter en goedkoper kon. Zij heeft alles genoteerd en een nieuw contract van 1 jaar opgesteld. op 20-07 2017 en dat zou op
09-08 2017 aangesloten worden maar er kwam helemaal niemand.
Zowel Mariska Bos als ik hebben het contract getekend maar er gebeurd niets en als ik bel zeggen jullie medewerkers dat dat niet mogelijk is. Kunt u mij uitleggen hoe het kan dat wanneer ik iets teken er voor een jaar aan vast zit en wanneer jullie iets tekenen dit niet het geval schijnt te zijn????
Ik heb inmiddels alles wat ik bij jullie heb lopen opgezegd en ga er ook zeker werk van maken via de ombudsman. ik heb volgens jullie eigen medewerker een verkeerde router en daardoor al jaren slecht internet en een veel te duur abonnement. Ik ga er op zijn minst van uit dat dit door ziggo gecompenseerd gaat worden. Jammer dat het op deze manier is gelopen.

Als het teveel betaalde wordt gecompenseerd en u mij uitlegd hoe het mogelijk is dat jullie handtekening niet rechtsgeldig is. Ik zal het contract bewaren zodat u het kunt zien als daar behoefte aan is.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sandra9906