Klacht: Al eerder een klacht ingediend, maar nog steeds niet geholpen

op 21 september 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb al een aantal keren eerder een klacht ingediend. Ik heb mijn boeken verkocht aan van Dijk en zij gaven aan ze niet te hebben ontvangen. Track and trace code had ik. Daarop stond dat de boeken 8 September bezorgd zijn bij van Dijk. Na diverse keren aan de telefoon te hebben gehangen en het probleem uit te hebben gelegd, werd ik zeer onvriendelijk geholpen. De telefoon werd uiteindelijk vanuit van Dijk erop gegooid. Uiteindelijk iemand aan de telefoon gekregen die mijn zei dat ik een verzendbewijs moest sturen. Binnen 4 dagen zou ik een reactie krijgen, maar na 1 week nog steeds niks gehad. Vandaag weer gebeld en mevrouw gaf aan dat de boeken inmiddels ontvangen waren en dat ze allang een mail hadden gestuurd. Mail heb ik niet ontvangen, terwijl de mails daarvoor wel gewoon aangekomen zijn. Vervolgens gaf zij aan dat de boeken niet op het goede adres waren aangekomen (adres stond gewoon op de verkoopovereenkomst) en dat ze naar een ander adres gestuurd moesten worden (de termijn waarop dit zou gebeuren kon zij me niet vertellen .. Vervolgens zij ze dat de reden was dat ik mijn geld nog niet had dat er problemen waren met het gewicht en dat de boeken getaxeerd moesten worden (dit is al gebeurd, in de verkoopovereenkomst staat dat er een bedrag van 66.70 gestort zou worden) Deze mevrouw had totaal geen verstand van de zaak en toen ik vroeg voor iemand die er wel verstand van had kon dat niet. Mevrouw bleef keer op keer een andere reden geven waarom het geld er nog niet was. Dit bedrijf is zeer klantonvriendelijk, handelt bestellingen niet op een goede manier af en licht mensen op. Ook heb ik al een aantal keren een klacht ingediend en geven zij steeds aan dat de klacht is opgelost TERWIJL DAT ZEER ZEKER NIET HET GEVAL IS.

Gewenste Oplossing:

geld op mijn rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 21 september 2016 om 16:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Joosten,

Onze excuses voor het lange wachten. Helaas hebben wij de boeken nog niet ontvangen. Wij zijn het met u eens dat u hier niet de dupe van moet zijn..

Daarom hebben wij een creditnota aangemaakt van € 66,70. Wij gaan dit bedrag zo snel mogelijk overmaken op uw rekeningnummer.

Nogmaals excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,
VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door LiskeJ