Klacht: Al een week géén internet en TV

op 08 juli 2019 over Online in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wat is dit voor provider?
Vanaf 4juli zou ik internet en tv hebben. Dit zou tussen 09.00uur en 18.00uur geactiveerd worden. Nu, bijna een week later hebben jullie de internettoevoer nog altijd niet aangesloten!

Ik bellen met de klantenservice;
Kan het weer 3 werkdagen duren voordat ik terug gebeld ga worden door een medewerker van de juiste afdeling. Die mij vervolgens misschien verder kan helpen.

WTF?!
Als zo je abonnement al moet beginnen?
Ik wil vandaag nog internet en TV, en betaal niets voor die dagen dat ik niets ontvang!

Gewenste Oplossing:

Dat het vandaag nog werkend wordt gemaakt, een compensatie voor het ongemak, en het abonnement pas vandaag laten ingaan, daar ik ook nog geen gebruik heb kunnen maken van de diensten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Online in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online

Heeft op 09 juli 2019 om 15:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door anjabreda