Klacht: al drie weken geen e-mail meer

op 01 mei 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben een aantal weken verhuisd en sinds 7 april kan ik mijn e-mail niet meer openen. Heb om de twee dagen telefonisch contact gehad met de klantenservice. Er worden verschillende oorzaken genoemd door de diverse medewerkers. Heb het idee dat sommige er absoluut geen verstand van hebben, daarnaast vele malen gehad dat nadat er eindelijk contact was met een medewerker de verbinding werd verbroken. Je wordt niet teruggebeld. Maar wat er nu echt aan de hand is? Er is mij diverse malen beloofd dat het probleem (nieuw klantnummer aangemaakt i.v.m. verhuizing, wat niet gebruikelijk is??, en mijn e-mail adres op het nieuwe klantennummer overzetten ??) binnen een aantal dagen is opgelost. Eergisteren kreeg ik weer te horen dat het helemaal niet mogelijk was om het e-mailadres mee te nemen naar een ander klantnummer. Een paar dagen geleden noemden ze me het e-mail adres van mijn zus. Ook vertelde iemand me van de week dat de “case” niet meer open stond. Dus het probleem was opgelost. Ik moest wel nog mijn wachtwoord wijzigen. Daarvoor ben ik samen met hem naar mijn ziggo gegaan. Het wachtwoord kan via Producten worden aangepast. Nadat ik had ingelogd was het niet mogelijk om via Producten verder te komen. Alleen Gegevens en Facturen waren “vet”, dus vervolgens is daar weer een “case” van aangemaakt. Ik zou diverse malen worden teruggebeld. Dit is nooit gebeurd. Het is zeer zeer frustrerend dat ik niet weet hoe het er nu bij staat, wat er gebeurt, en wat er aan de hand is!! Iedereen vertelt iets anders. Het is niet mogelijk om iemand aan de lijn te krijgen die het probleem ook echt!!!! zelf kan oplossen. Al drie weken dus geen e-mail. Ik krijg mijn facturen allemaal via de mail, mijn contacten met vrienden en familie, zakelijke contacten….ik ben gewoon niet bereikbaar….en er gebeurt helemaal niets bij Ziggo. Weet gewoon niet meer wat ik moet doen. Buiten het niet bereikbaar zijn via de e-mail, wat het me kost aan telefoonkosten en tijd. Ik zei daar iets van tegen een medewerker. Dan kunt u bij vrienden die gratis bellen via Ziggo toch met Ziggo contact opnemen… Het is echt ongelooflijk.

Gewenste Oplossing:

Als mijn e-mail weer werkt!! En mijn telefoonkosten vergoed worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bobdebouwer1966