Klacht: al bijna 2 jaar bezig om mijn teveel betaalde geld terug te krijgen

op 06 juni 2017 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

ik vind de logo van belsimpel schandalig ben al bijna 2 jaar bezig om via belsimpel en tele2 mijn geld terug te krijgen door belsimpel werd er 2 telefoonnummers van mijn rekening gehaalt maar had er nog niet eens 1 door nummerbehoud en dan weer nier en dan toch weer wel nummer ik heb nu maanden gebeld om alles op te lossen heb uren en dagen aan de telefoon gezeten ze hebben mij naar verschillende telefoonproviders laten bellen voor terugkoppeling enz enz maar niet belsimpel nee Ik MOEST DAT DOEN!!! van belsimpel nu gaat alles via tele2 en nog ben ik bezig die laten mij ook aan lijntje hangen dus ik wil graag dat het opgelost wordt want nu zijn jullie zo gezegd ervan af en alles is nu bij tele2 maar ik ben nu nog steeds de dupe en mijn tijd.

Als alles opgelost id en ik mijn geld terug krijg en jullie met een leuke verrassings komen

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over belsimpel.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over belsimpel.nl nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door belsimpel.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat belsimpel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 28 juni 2017 om 06:48 geantwoord

Het is niet opgelost . Ja we hebben eindelijk telefoon en het goede nummer maar ik heb nog steeds over die 2 jaar waar ik twee telefoonnummer heb betaald en er geen een had en toen in eens weer ben afgesloten en zo gezegd contract breuk had gedaan terwijl dit alles niet door mij is gedaan maar wel overal voor moest betalen en nu zijn ze gister tot de conclusie gekomen dat ik maar 232 euro terug krijg en dat ik een sim-only had dus ook geen rechts heb op de Samsung cashbook. Ze lezen niet eens een sim-only .Er wordt gewoon niet gelezen.

Alle klachten die gemeld zijn door conny lammers