Klacht: Al 7 weken bezig om de juiste onderdelen te krijgen!!!

op 08 oktober 2017 over Autodoc in de categorie Auto Onderdelen

Ik heb bij Autodoc drijfstanglagers besteld.Na 5 dagen eindelijk het pakketje binnen.Motor open gemaakt en toen geprobeerd het ontvangen onderdeel te monteren.Past niet,want wat blijkt….ze hebben krukaslagers gestuurd.Contact opgenomen via e-mail en in totaal 2 weken bezig geweest om het voor elkaar te krijgen dat ik het terug kon sturen.Kost weer 5 dagen eer dat het bij Autodoc arriveerd.Via track en trace gezien dat het daar aangekomen is.Ik weer gemaild en nogmaals duidelijk gemaakt dat er haast bij is.Krijg ik te horen dat het 7 tot 14 dagen kan duren voordat de “technical departement” het onderdeel heeft gecontroleerd en dat er daarna contact met mij op wordt genomen.Dit terwijl ik duidelijk heb gemaakt dat het onderdeel nog gewoon in de verpakking zit.Nu….7 weken na mn bestelling….nog het juiste onderdeel niet binnen.Ze antwoorden in het Engels,maar schijnen geen engels te begrijpen.Het enige wat ze terugsturen is een mail met “wij vragen U nog even geduld te hebben”.Standaard reactie en “autodoc leverd aan mensen in heel Europa en daarom duurt het zo lang”.Dat betekend dus gewoon dat ze het totaal niet aankunnen en de klantenservice???Er is geen enkele service!!!Ik heb mn geld terug geeist en ik bestel daar NOOIT meer.Als je zeeën van tijd hebt dan moet je bij Autodoc bestellen,maar anders? DOE HET NIET!!!

Als ik de juiste onderdelen eindelijk krijg of mijn geld terug.En omdat het me al 7 weken heeft gekost.......een schadevergoeding/flinke korting

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Autodoc

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Autodoc nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door B.Schouten