Klacht: Al 5 weken geen internet.

op 06 september 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik probeer al sinds 1 augustus klant te worden bij Tele2. Nu liep er een signaal van een vorige bewoner op mijn adres en gingen ze proberen mij hieroverheen te zetten. Dit was helaas niet gelukt dus hadden ze een huurovereenkomst nodig dat ik echt de bewoner ben van dit pand. Huurovereenkomst netjes per post, aangezien ze zogenaamd geen emailadres hadden, opgestuurd en nu 15 dagen en meerdere telefoontjes naar Tele2 heb ik nog steeds niks gehoord. Ik zou een email ontvangen zodra mijn brief ingescand zou zijn. Meerdere medewerkers gesproken die me elke keer een datum en tijd geven wanneer ik internet zou moeten hebben. Maar elke keer wordt hier niet aangehouden en ga ik zelf maar weer bellen. Ondertussen ben ik 5 weken verder, en is het Tele2 blijkbaar nog steeds niet gelukt om mijn brief in hun systeem te zetten. Ik twijfel of ik niet naar een andere provider moet gaan, die er tenminste wel werk van maken..

Zodra ik zsm internet heb en aan mijn studie kan werken.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Melaniehageluken