Klacht: Al 3 weken wachtend op een vervangende telefoon!

op 24 augustus 2016 over EWP European Warranty Partners SE in de categorie Verzekering

Goedendag. Ik schrijf deze klacht uit alle boosheid die ik maar heb. Al meer dan 3 maanden geleden Vrijdag 17-06-2016 is de telefoon van mijn moeder gestolen bij mij op school, omdat ik hem mee had omdat mijn eigen telefoon niet meer werkte en mijn moeder wou dat ik onderweg contact kon hebben met haar, mocht er wat gebeuren onderweg/ de terugweg naar school of onder schooltijd. Nu heb ik woensdag 03-08-2016 om 14:40 een mail ontvangen van hun dat er een gelijkwaardig toestel is bestelt (Samsung Galaxy S7) en dat we een vervolg mail krijgen met daarin een link zodat wij het eigen risico konden betalen. Er stond bij dat dit enkele dagen kon duren vanwege drukte en vakantie. Nu is het Woensdag 24-08-2016 en nog steeds geen email ontvangen van hun met de link om het eigen risico te betalen. We hebben ook al een aantal keer geprobeerd te bellen en werd steeds gezegd van, we zullen het doorgeven als u ook een mail schrijft komt het vast wel goed. (Dus mooi niet) Dus nu zit mijn moeder nog steeds zonder telefoon.

Als het geld voor een gloednieuw toestel word gestort of als dat rot mailtje nou eens komt. (Indien het mailtje ontvangen is eisen wij dat het toestel er voor zaterdag 27-08-2016 binnen is! En zonder verder gezeur klaar is)

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EWP European Warranty Partners SE

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EWP European Warranty Partners SE nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door EWP European Warranty Partners SE in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat EWP European Warranty Partners SE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Erik Rooth