Klacht: Al 3 maanden aan het wachten op vervangent toestel(2de klacht)

op 21 juli 2016 over EWP European Warranty Partners SE in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wacht al 3 maanden op een vervangend toestel. De vorige keer (ruim een maand geleden) zijden ze dat de klacht was op gelost en ik binnen 8 dagen een vervangend toestel zou krijgen. Ik heb Sins vandaag nog niks binnen gekregen
en ik krijg aleen maar te horen dat ik nog even geduld moet hebben. Er word tevens sloom gereageerd op me mails en word onbeschoft behandeld!

Gewenste Oplossing:

Ik wil met spoed me toestel of ik wil een bedrag naar me overgemaakt hebben gelijk waardig aan me toestel. Tevens wil ik het bedrag van de verzekering van 3 maanden terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EWP European Warranty Partners SE

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EWP European Warranty Partners SE in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat EWP European Warranty Partners SE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EWP European Warranty Partners SE

Heeft op 13 oktober 2016 om 16:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Van Wieren,
Volgens onze informatie heeft u op 27 juli jongstleden een vervangend toestel van onze leverancier ontvangen. Helaas hebben we niet altijd invloed op de beschikbaarheid van bepaalde toestellen. Levering duurt hierdoor soms wat langer dan we wensen. Ik hoop dat uw klacht hiermee opgelost is.
Met vriendelijke groet,
Wertgarantie AG

Alle klachten die gemeld zijn door Semvw