Klacht: Al 2,5 maand aan het wachten op een bestelling

op 18 juli 2019 over neckermann.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Inmiddels ben ik na 2,5 maand nog aan het wachten op mijn bestelling ( een mobiele klap telefoon voor mijn moeder). Dit heb ik express 26 april besteld zodat haar oude telefoon weg kan die het amper nog doet. Inmiddels wacht ik nog steeds en probeer ik contact te krijgen met Neckermann die alles maar probeert af te schuiven door te mailen, terwijl ik gewoon iemand aan de lijn wil hebben om te vragen of ik mijn geld terug mag omdat ik het ronduit belachelijk vind om nog langer dan 2,5 maand op een pakketje te wachten. Het pakketje is echter besteld vanuit bol.com.

Gewenste Oplossing:

Als ik op een normale manier ,zonder al te veel poes pas gewoon mijn geld terug kan krijgen. Een tegoed bon hoef ik niet , want dit was de laatste keer dat ik hier ga bestellen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over neckermann.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over neckermann.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hsbjd