Klacht: Aktie telegraaf winterse prijzen

op 25 januari 2014 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Dacht een cadeautje van de telegraaf te kunnen winnen is het een telemarketingaktie van de staatsloterij! Na invulling personaliagegevens en aktiecode krijg je de mededeling bedankt voor uw toestemming om gebeld te worden! Toestemming? Niet gegeven! Toen zag ik dat op de 1e pagina links onderaan heel klein staat : aktievoorwaarden. Die moet je dan eerst aanklikken! Zo stiekum! Een bedrijf als De Telegraaf zou hier niet aan mee moeten doen! Wordt ik weer platgebeld door computer gestuurde telefoontjes.

Mij niet bellen en voortaan andere cadeautjes of helemaal niets meer.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb Telegraaf een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 30 januari 2014 om 15:11 geantwoord

Goedendag, deze Aktie is in samenwerking met De Staatsloterij, deelname is geheel vrijblijvend.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via 088-8248242. Vriendelijke groet, De Telegraaf.

Heeft op 31 januari 2014 om 08:54 geantwoord

Dit is geen oplossing! Het betekend: je hoeft niet mee te doen. Dus voortaan gaan alle zogenaamde cadeautjes linea recta de vuilnisbak in!

Reactie van de melder van de klacht Kokosnoot63

3 jaren geleden - De Telegraaf berichtte mij deelname is vrijblijvend m.a.w. Als het je niet bevalt doe je niet mee. Dit is een standaard antwoord, mijn klacht niet gelezen. Minachting voor de klant. Alle zogenaamde cadeuatjes gaan voortaan de prullenbak in.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Telegraaf beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Kokosnoot63