Klacht: Aktie sierkussen De Telegraaf

op 20 december 2012 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Enkele weken terug had De Telegraaf een verassings aktie met een gratis sierkussen.
Komende vanuit Neede naar Sets and Sofas te Hengelo, zijn er geen kussens meer.
Heb wel een bon meegekregen met een nummer, maar heb niets mer vernomen of gezien op uw site betreffende die aktie.
Mijn vraag is dus deze: zijn of komen er nog van die aktie kussens of zijn we blij gemaakt met een dooie mus?

Gewenste Oplossing:

Het in ontvangst nemen van een aktie kussen

Telegraaf

Heeft op 01 november 2017 om 15:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer/mevrouw,

Wij nemen elke klacht serieus en zijn daarom naast vragen gericht aan onze klantenservice per 1-1-2015 gestart om ook klachten op klacht.nl in behandeling te nemen. Tegelijkertijd zien ook wij dat er klachten uit het verleden zijn die reeds zijn afgehandeld echter niet via klacht.nl. Mocht je over deze klacht nog vragen hebben, dan kunt u ten alle tijden contact opnemen met onze klantenservice via het volgende telefoonnummer: 088 – 824 82 42 of via ons online klantportaal op www.mijnmedia.nl!

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Het Webcare team van De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door sierkussen109telegraaf