Klacht: aktie bonnen

op 30 januari 2014 over Gamma in de categorie Bouwmarkten

Ik had een aktie bon van 5 euro je moest dan voor 25 euro besteden om deze bon in te leveren. Ik heb toen voor 50 euro gekocht en heb de korting toen gekregen. Maar nu bren ik een artikel van 17,79 euro terug en wat schept mijn verbazing KRIJG JE MAAR 16,20 TERUG. Vroeg waarom ik minder terug krijg in plaats van mijn 17,79 dit komt door die aktie bon van 5 euro, als je iets terug breng halen ze er een bedrag van af. Maar ik zei haar dat ik dan toch met het artikel wat ik terug breng toch nog over de 25 euro besteed heb en dat ik dan toch nog recht heb op die aktie van 5 euro.
NEE DAT HEB JE NIET laat gamma hun aktie’s maar voortaan in hun REET douwen.
Pas dure verf gehaald om mijn deurposten te laten verven kwam te kort, met een paar dagen heb een nieuw blik gekocht met het zelfde verf nummer, is de schilder bezig met verven is dit een hele andere kleur terug gegaan naar de gamma met de twee blikken en je zag duidelijk kleur verschil. Het advies was, dan verf u de andere deurposten toch weer opnieuw met deze blik verf

GAMMA uit ETTEN JULLIE GEVEN GARANTIE TOT DE DEUR, en bedankt hé

Ik zal tevreden zijn als ik mijn verf en mijn geld die ik extra aan de schilder heb moeten betalen terug zal krijgen, plus mijn 1 euro 59 weer terug zal krijgen

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gamma

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gamma nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door m.havebennink@kpnmail.nl